Eerste blog

Het schrijven van verhalen en beschrijven van gebeurtenissen heeft mij in het verleden wel eens geholpen met het beter beleven en begrijpen van dingen.

Ondertussen is mijn leven aardig gevuld met allerlei dingen. O.a. met de gebruikelijke dingen die je als dertiger kan beleven: werkdingen, relatiedingen, familiedingen en vriendendingen, maar ook met dingen die te maken hebben met de zorg voor twee tweelingen. (de oudste twee zijn 3,5 en de jongste twee zijn net 1 jaar) Dit krijgen van twee tweelingen zo vlot achter elkaar geeft wel eens wat zweet op de rug en drukte in het hoofd. Geen idee hoe dat kan…… 😉

Wat is nog een betere reden dan dit om weer te beginnen met het beschrijven van gebeurtenissen. Niet meer zoals vroeger, in een dagboek, maar meegaand met de moderne tijd in een blog.

Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik hoop dat ik met het beschrijven van mijn dingen mezelf (en misschien mijn omgeving om mij heen) een dieper kijkje geef in het ontwikkelen van tijd voor leuke dingen en misschien kan ik dan achteraf om dingen hard lachen. Want soms zie je grappige dingen niet als je er midden in ziet. Dat zou een mooi streven zijn.

Leave a Reply

