Leuke knutseldingen, sint knutsel

20141205_161049

Gisteravond had ik van mijn lieve moeder leuke sinterklaas servetten gekregen. Ze kwamen alvast wat spullen brengen voor het grote Sinterklaas feest van zondagmiddag.

Vandaag heb ik met de oudste tweeling en onze stagiaire er al leuk mee geknutseld. Mini’s op bed geeft altijd mooie knutsel tijd. We hebben totaal 1 servet, vier lege potjes en wat lijm gebruikt. Super simpel dus en het resultaat ziet er erg leuk uit.

De jongens mochten de lijm op de potjes kwasten en de stagiaire en ikzelf knipten de servetten in mooie stukken. Erna hebben wij voorzichtig met het kwastje nog wat lijm op de servetten gesmeerd. Een extra top laag. Ik zie nu de waxine lichtjes branden dat dit laagje lijm wel wat dikker gekund had. Bij 1 stukje op mijn eigen gemaakte pot laat het los. Ik was duidelijk te zuinig met de lijm. 😉

20141205_161116

We gaan dit zeker ook doen met kerstservetten. Ik hoop dat ik de blond servetten ook in kerst thema kan vinden. Heb er tenslotte maar eentje nodig, haha.

Leave a Reply

