Evaluatiedingen

Ziek zijn hoort erbij. Kleine ziektekiemen is een van de dingen die meestal in de herfst en de winter om het hoekje van de deur komen kijken en het zo gezellig vinden bij ons in huis dat ze even blijven. Nou is van mij uit altijd de hoop dat ze niet zo lang op bezoek blijven. Een nieuwe hoop sinds ik moeder ben is dat het niet alle personen in huis treft,….. tja, hoop mag er altijd zijn toch?

Ik kan nu gelukkig zeggen dat de ziektekiemen langzaam aan een nieuw onderkomen aan het zoeken zijn. Pff! Ik kom er steeds meer achter dat ik toch niet de sociale, gezellige en sociale persoon ben waarvan ik dacht dat ik het was. Ik hou liever mijn deur gesloten voor dit soort onuitgenodigde logees. Ze hebben hier nu dik een week gelogeerd en ze zijn gelukkig uit zichzelf weer weg gegaan 😉

Het resultaat van de afgelopen dagen was snot, snot en nog eens snot! De oudste twee kwamen er goed doorheen, helaas was de weerstand van de jongste twee minder goed. Uitgebreid gesnotter, kortademigheid, koorts….. dat zijn geen leuke dingen. Kind zielig, na een paar dagen mama ook zielig, want de nachten zijn kort en de dagen zijn lang met dit soort gesnotter. Gelukkig hoeven de neuzen niet meer elke vijf minuten gepoetst te worden en is de koorts weg. Er wordt weer lekker geslapen ‘s nachts, ik zeg het niet al te luid,….maar volgens mij zijn we er allemaal weer 🙂

Ik heb een klein beetje medelijden met de mensen waar de onaangekondigde logees nu op bezoek gaan. Maar ik ben blij dat ze hier weg zijn, haha!

Leave a Reply

