Haakdingen: een vrolijk en leuk tussendoortje.

20150531_131707

Ik ben fan van het haakboek Haken en Kleur. Zo vrolijk al die kleurtjes, ik word er helemaal blij van!!

Beide schrijvers hebben hun eigen blog. Bij de blog Haken bij Saar en Mien kwam ik een uiterst schattig tussendoor project tegen. Het is in een klein uurtje te haken en geeft gelijk plezier.

20150531_132000

Tenminste,….. dat vind ik dan. Ik heb mijn vrolijke armbandje van katoen in knal roze met een wit randje gemaakt. Ik was bang dat het vast-knop-stukje te kort zou zijn,….. Deze had ik daarom met 5 losse verlengd. Dat was eigenlijk niet nodig geweest. Bij mijn volgende tussendoortje hou ik me helemaal aan het patroon 😉

Voor de liefhebber is hier de link:

http://bijsaarenmien.blogspot.nl/2015/05/gratis-patroon-armbandje-haken-kleur.html

Veel haakplezier!!

Leave a Reply

