Pokémon traktatie

Mijn oudste tweeling is afgelopen week zes jaar geworden. Het worden al echte grote jongens. Heerlijk!

We hebben met elkaar de traktatie gemaakt, lopende band werk, zoals wij het goed kunnen.

Ik heb mooie gele vellen A4 papier gevouwen en gescheurd. Thijs maakte er allemaal verschillende Pikachu gezichtjes op. Stijn knipte plastic bekertjes wat kleiner en maakte rode wangetjes. Lars en Anne gooiden de restjes van de plastic bekers weg. Ik plakte het papier om de bekertjes heen en kleurde de oren. Lars zette alles in de bak.

De ochtend van de traktatie heb ik het gevuld met popcorn en dichtgevouwen. Ook heb ik nog een stukje plakband aan de onderkant geplakt zodat het goed bleef zitten.

Het is een eenvoudige traktatie die super leuk is om met elkaar te maken. En het leukste is denk ik wel het feit dat ze er zelf zo trots op waren!

Leave a Reply

